Salutare, Lume.

Suntem echipa TeDuc.

plimbatori prin frumos iubitori de munte

Despre noi

O scurta introducere.

Profile Picture

Dintotdeauna ne-am dorit sa ajungem acolo. Mai departe, mai greu, peste abrupt, deasupra, sus de tot sau jos in ropot de cascada, repede printre stanci si pe sub busteni spre negrul pamantului unde torentul se pierde si imprejurul incremeneste intr-un intuneric deplin. Acolo unde toate se vad altfel, marunte si trecatoare in fata maretiei spectacolului naturii.

Pe scurt

Sunt locuri care ne plac si oameni care le aprecieza

Intr-un context in care accentul se pune pe monetizarea activitatilor si mai putin pe experienta in sine, noi ne propunem sa le impartasim pe cele ce ni s-au potrivit si sa le aflam de la voi pe cele care ne vor bucura pe viitor.

Pe unde mergem noi

Bocanci

Vara nu stam pe acasa in weekend

La bocanc, de multe ori fara graba si cu multe pauze de admirat peisajul care te duce mereu spre mai frumos, alteori grabindu-ne spre locul de campare cu planuri ambitioase pentru a doua zi. Ne place mult cafeaua la primus cand dimineata e tarzie si privelistea nu are concurenta; cam la fel de mult cat ne place sa coboram din varf la timp pentru o retragere la fel de multumitoare. Sub soare, intre prieteni si prin locuri ce ne sunt drage si familiare - acolo este locul unde ne place sa fim.

Cu bicicleta

E mai fain sa pedalezi la vale

Fie ca plecam in ture lungi pe drum de tara prin catunele Apusenilor sau economisim timpul de urcare pentru coborarile ce raman la fel de surprinzatoare si a treia oara in aceeasi zi, nu ne departam mult unii de altii niciodata. Bucuria unei ture de success conteaza mai mult atunci cand ai cu cine sa o imparti - la fel si camera de rezerva.

Cu schiuri sau cu placa

Vinul fiert e mai bun pe ger

Iarna ne place sa fugim devreme pe partie si sa folosim fiecare ora de lumina. Ceaiul il bem cu rom, povestile de peste zi si hohotele de ras atunci cand un GoPro s-a nimerit sa surprinda mai mult decat o pirueta in snow park. Ne organizam din timp sa putem merge mai departe si mai sus, acolo unde iarna nu-l paraseste niciodata pe schior.

Portfolio

Check Out Some of My Works.

Lorem ipsum Do commodo in proident enim in dolor cupidatat adipisicing dolore officia nisi aliqua incididunt Ut veniam lorem ipsum Consectetur ut in in eu do.

Styleshout Recommends Dreamhost.

Looking for an awesome and reliable webhosting? Try DreamHost. Get $50 off when you sign up with the promocode styleshout.

Services

7200

Hours
Contact

I'd Love To Hear From You.

Sending...
Your message was sent, thank you!